Csajoknak haj-bajokról

Mivel minden csajos beszélgetés közben felmerül, hogy kinek milyen legyen/volt/lesz a haja gondoltam itt megbeszélhetnénk. Várom a problémákat és megoldásokat, hogy mi a haj...ööö baj. :)

Friss topikok

  • Tinácska21: nekem is segít a Revalid. Sokkal több hajam van. Kapom is a bókokat! :) Különben van most ez a Rev... (2011.04.20. 12:43) A táplálkozás és a haj
  • Tinácska21: persze!! az egyik barátnőm be is jutott a legjobb 20 közé. itt az oldal, ahol lehet nézegetni a vi... (2011.04.20. 12:39) Újra az alapok!
  • Roxána84: Kár, hogy csak most vettem észre, hogy van ilyen verseny. Pedig szívesen indultam volna én is. Rem... (2011.04.13. 11:49) Újra itt!
  • Ritus76: Nagyon erős a mezőny! Remélem azért van valamennyi esélyem. Hajrá csajok!!!! (2011.03.08. 11:51) Az első....
  • Ritus76: Nem késő, mert zsűri dönti el, hogy ki kerüljön be a legjobb 20 lány közé. Mondjuk ettől független... (2011.03.08. 11:50)

Linkblog

Az első....

2011.02.10. 15:46 | Ffanni | 7 komment

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy mivel olyan sok sampon, balzsam, hajerősító, pakolás és miegymás elérhető mostanában és fogalmam sincs, hogy mi alapján válasszam ki a hajamnak legmegfelelőbbet úgy, hogy ne ürüljön ki teljesen a pénztárcám sem. Szóval arra gondoltam, hogy itt megosztanám Veletek a tapasztalataimat és persze Tőletek is várom a visszajelzéseket, hogy segítsünk egymásnak.

Persze nem csak a kence-ficék (senki nem használta ezt a szót, vagy 20 éve) világáról szólna ez a blog, hanem frizura ötletek, tuti fodrászok, hajmodellkedés...szóval minden ami hajjal kapcsolatos.

Remélem sokan leszünk hamarosan!!! :)

Fanni

A bejegyzés trackback címe:

https://haj-baj.blog.hu/api/trackback/id/tr482651819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexa7 2011.02.16. 15:03:58

Szia Ffanni!
Én szoktam használni a kence-fice szót ;) Amúgy nekem nem problémám van a hajammal, sőt, folyton dicsérik, szóval nem tudod hogy lehet valakiből hajmodell?

Ffanni 2011.02.16. 15:17:30

@Alexa7: Szia! Örülök, hogy használod, jó kis szó az :) Mondjuk a hajmodellkedés nem egyszerű kérdés, de hátha valaki tud itt segíteni, vagy én is megkérdezhetek ismerősöket…

F.Petra 2011.02.16. 15:35:32

Kedves Alexa!
Tegnap voltam fodrásznál, és a szomszéd asztalnál ült egy fiatal lány, és épp azért csinálták a haját, mert el akar indulni egy hajszépségversenyen… Sajnos nem emlékszem, hogy pontosan milyen verseny, de azt hiszem a Revalid szervezi…

Lillus23 2011.02.18. 09:51:39

Hú, köszönöm szépen, felmentem a Revalid honlapjára, gondolom ez lehetett az: www.revalid.hu/hajtunder És nagyon jól hangzik, főleg, hogy bárki nevezhet, szóval nagyon szépen köszönöm a tippet, ha esetleg nyernék, mindenképp küldök neked valami ajándékot ;)

gyami 2011.03.08. 10:55:47

Küldjetek már képeket légyszi, hogy Ti mivel indultatok! Olyan kíváncsi lennék, kik a versenytársak...:)

0Abigél0 2011.03.08. 11:24:52

Menj fel a Facebook oldalára. Ott mindenki kirakta az üzenőfalra, és lehet lájkolni is, bár a zsűri választja majd ki, hogy ki a tuti befutó!!! De attól még lehet nézegetni az ellenfeleket!! :)

Ritus76 2011.03.08. 11:51:04

Nagyon erős a mezőny! Remélem azért van valamennyi esélyem. Hajrá csajok!!!!
süti beállítások módosítása