Csajoknak haj-bajokról

Mivel minden csajos beszélgetés közben felmerül, hogy kinek milyen legyen/volt/lesz a haja gondoltam itt megbeszélhetnénk. Várom a problémákat és megoldásokat, hogy mi a haj...ööö baj. :)

Friss topikok

  • Tinácska21: nekem is segít a Revalid. Sokkal több hajam van. Kapom is a bókokat! :) Különben van most ez a Rev... (2011.04.20. 12:43) A táplálkozás és a haj
  • Tinácska21: persze!! az egyik barátnőm be is jutott a legjobb 20 közé. itt az oldal, ahol lehet nézegetni a vi... (2011.04.20. 12:39) Újra az alapok!
  • Roxána84: Kár, hogy csak most vettem észre, hogy van ilyen verseny. Pedig szívesen indultam volna én is. Rem... (2011.04.13. 11:49) Újra itt!
  • Ritus76: Nagyon erős a mezőny! Remélem azért van valamennyi esélyem. Hajrá csajok!!!! (2011.03.08. 11:51) Az első....
  • Ritus76: Nem késő, mert zsűri dönti el, hogy ki kerüljön be a legjobb 20 lány közé. Mondjuk ettől független... (2011.03.08. 11:50)

Linkblog

2011.03.07. 16:03 | Ffanni | 6 komment

Sziasztok!

Mostanában nem nagyon jelentkeztem. Elkezdődött a második félév és nekem már most égnek áll a hajam, hogy mennyit kell majd tanulni. Stílszerűen égnek áll a hajam....:)

Nagyon izgulok  a Revalid Hajtündér verseny miatt. Beküldtem a képeimet, most már csak a nagy döntésre várok. Kíváncsi vagyok!!! Egy pár napja elkezdtem szedni a Revalidot. Kíváncsi vagyok a hatására. Azt mondják kell várni egy pár hetet, mire hat, de ez is persze emberfüggő. Remélem, hogy kiválasztanak a reklámfilmre és akkor addigra már gyönyörűségesen csillogó hajam lesz. Most sem panaszkodom, de azért lehetne még min javítani....

Megyek is, felteszek egy olivás pakolást a végekre. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://haj-baj.blog.hu/api/trackback/id/tr402718792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lillus23 2011.03.08. 10:33:27

Én is indultam ezen a versenyen! Nagyon várom már az eredményt. Szerintetek mi alapján válogatnak? Csak mert én ilyen "írj egy pár szót magadról"-ban nagyon rossz vagyok! Ti mit írtatok magatokról?

Tinácska21 2011.03.08. 10:47:39

Mit raksz az olivás pakolásba pontosan? Vagy csak olivaolajat?

Tinácska21 2011.03.08. 10:49:46

Lillus! Én is indultam!!! :) Én leírtam, hogy hova járok suliba, mik érdekelnek, és pár szót, hogy miket szoktak rólam mondani a barátaim. De igazából én sem vagyok olyan jó ezekben. Mikor lesz eredménye a versenynek? És akkor utána hogy folytatódik és hol?

gyami 2011.03.08. 10:51:55

Most csütörtökön lesz vége a versenynek és utána is Facbookon folytatódik tovább. Ott már szerintem konkrétan a 20 kiválasztott csaj képére lehet lájkolni. Olyan jó lenne ha én is nyernék. Mindig is akartam szerepelni egy reklámfilmben és hajammal tudom elképzelni leginkább.....

0Abigél0 2011.03.08. 11:22:58

Nem túl késő most jelentkezni?

Ritus76 2011.03.08. 11:50:16

Nem késő, mert zsűri dönti el, hogy ki kerüljön be a legjobb 20 lány közé. Mondjuk ettől függetlenül lehet lájkokat gyűjteni a Facebook oldalán a Hajtündérnek, de az nem számít bele az eredménybe, csak jó kis közösség van az oldalon. Nézd meg. :)
süti beállítások módosítása